Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

ΛΑΒΑΜΕ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Π.Ε.Π.Ε. "Συνάδελφοι σε χτεσινή σας ανάρτηση στο επίσημο blog της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών της οποίας τυγχάνει να είμαι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου,δημοσιεύσατε ανακοίνωση της Ομοσπονδίας που αναφέρετε στο πρόσωπο μου και αναπαράγει ανακρίβειες γύρω απο δημόσια τοποθέτηση μου. Σας καλώ να δημοσιεύσετε την τοποθέτηση μου, έχοντας τίτλο "Αποκατάσταση αλήθειας γύρω απο την τοποθέτηση του Προέδρου των μηχανοδηγών" και να την αναπαράγεται και στα social media μέσω του λσμου που διατηρεί η Ομοσπονδία σε αυτά. Το θέμα δεν είναι μόνο προσωπικό,καθώς αναφερθήκατε στην ανακοίνωση σας στην ιδιότητα μου ως Προέδρου των μηχανοδηγών και για αυτό το λόγο ζητώ ο τίτλος της δημοσίευσης να είναι ο συγκεκριμένος. Σας παραθέτω το link με την τοποθέτηση μου,που διαψεύδει τα όσα ψευδώς η Ομοσπονδία χτες ανακοίνωσε σε βάρος μου,αναφέροντας μάλιστα και την ιδιότητα μου ως Προέδρου των μηχανοδηγών και ζητώ την δημοσίευση τους στον ίδιο χώρο με τον τίτλο που αναφέρω. Γενιδούνιας Κώστας - Πρόεδρος ΠΕΠΕ Το link με την δημόσια τοποθέτηση μου - https://www.youtube.com/watch?v=OMtYuZvyuls. "


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου